Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

Bekeninstabiliteit en kindje eerder geboren laten

Naar laatste post.. Forums » Zwangerschap/bevalling

Pagina 1 van de 1

Bericht
Gebruiker

Quote Post
Bekeninstabiliteit en kindje eerder geboren laten - #1
door Wilma op 08 mei 2009, 11:24
Wilma

Hallo mama's
Vraagje ik heb al beken/heup en rug klachten sinds week 11 van de zwangerschap. En heb een bijna 4 jarige rond rennen wat het allemaal niet lichter maakt.
En "loop" dus ook bij een fysio voor toch een beetje mobiel te blijven. Zo heb ik nu goede dagen dat ik een beetje door en rond huis kan strompelen maar mijn slechte dagen dan kan ik niet de ene voet verzeten voor de ander laat staan er op staan. 

Nu adviseerde de fysio om aan te geven bij VK eventuele mogelijkheden te bespreken om de kleine eerder te laten komen als de klachten zich dusdanig te zwaar uiten dat het voor mij niet te doen is.
Alleen nou begreep ik van de VK dat er maar een paar voordeeltjes bij zijn maar voornamelijk veel nadelen zijn en dan wel voor de moeder.

Graag wil ik weten wie hier ervaring mee heeft en hoe jij je keuze heb gevonden. Goed of toch achteraf niet?

Groetjes,
Wilma

Quote Post
Bekeninstabiliteit en kindje eerder geboren laten - #2
door Dini op 08 mei 2009, 15:51
Dini

hoi wilma
ik heb in mijn zwangerschap ook heel erg last gehad van bekken en rug pijn
heb in de zwangerschap erg rustig aan gedaan wel was ik bang dat ik de bevalling met persen niet zou redden door de pijn 
ik heb de zwangerschap helemaal doorloprn en ben bevallen met 39 weken 
omdat fotos maken in de zwangerschap niet gedaan word
nu heb ik na de bevalling rug fotos laten maken en heb ik te horen gekregen dat ik een slijtagen aan me rug heb en 2 verdraaiien 
ik zou zeggen probeer zo lang mogelijk zwanger te blijven 
maar over leg inderdaad wel met je verloskundige 
dat zij in iedergeval weet wat er aan de hand is en als jij het echt niet meer redt dat ze jou dan kan laten in leiden 
maar ik weet wat je voelt en het is inderdaad erg vervelend als je nog iets leuks wil doen in je zwangerschap 
heel veel sterkte van mij

Quote Post
Bekeninstabiliteit en kindje eerder geboren laten - #3
door Anouck op 08 mei 2009, 16:47
Anouck

Hai!
Hier ook eentje!
Lig nu al een paar weken plat. Kan met moeite lopen en al helemaal niet staan.
Dit is mijn 3e kindje en had al klachten voor mijn zwangerschappen. zware bekkeninstabiliteit en degeneraties in mijn rug.
Ik heb met mijn VK besproken om me eventueel 2 weekjes eerder te strippen..probleem is dat je dan wel wat ontsluiting moet hebben. Ik wil me inderdaad niet laten inleiden omdat daar toch wat meer nadelen aanzitten.
Moet wel zeggen dat ik met mijn 2e ook zo lang plat heb gelegen maar heb geen enkele extra moeite gehad met het persen. Het is ietwat pijnlijker...gevoel alsof je been eraf valt..

Ik heb het voordeel dat mijn kinderen al wat groter zijn dan bij jou. Er huppelt niks kleins meer om me heen. Als ik het dus uit moet liggen...so be it! Voor jou is dat lastiger!

Succes met je keuze

Pagina 1 van de 1
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!
BabyPlanet
BabyPlanet