Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

Waarschuwing

Naar laatste post.. Forums » Zwangerschap/bevalling

Pagina 1 van de 1

Bericht
Gebruiker

Quote Post
Waarschuwing - #1
door Moderator op 08 dec 2008, 11:50
Moderator

Geachte leden van Babyopkomst,

Er verschijnen soms topics waarin gevraagd wordt naar modellen, gezinnen die aan onderzoeken mee willen werken e.d.
Indien er niets van ons bij staat at het in orde is, svp niet reageren. Stuur in dit geval een mail naar moderator@babyopkomst.nl
Indien er vooraf toestemming is gevraagd, zullen wij dit melden op het topic.

Met vriendelijke groet,

Karin Verbree, moderator Babyopkomst

Quote Post
Waarschuwing - #2
door Margaret op 20 apr 2011, 16:17
Margaret

test test

Quote Post
Waarschuwing - #3
door Mirte op 19 jun 2011, 12:47
Mirte

Even een hele andere vraag: de eettest doet het niet. Kan dit aan mijn server liggen of klopt het dat hij het niet doet. Ik zie wel staan eettest deel 1 en kan kiezen voor volgende en advies en terug, maar er staat geen vraag ofzo bij en als ik op volgende of iets anders klik gebeurt er he
lemaal niets ...

41 weken zwanger, uitgerekend op: 29-01-2012

Quote Post
Waarschuwing - #4
door japan op 22 sep 2011, 20:24
japan

Hoi Mommyysss Ik wil jullie allemaal van zwangerschap feliciteren! En Mommys ik heb jullie hulp nodig. Wie wil misschien voor zwangerschap ondorzoekje meedoen ? U hoeft alleenpaar zwangerschaptesten uitproberen en paar vragen beantwoorden en ik heb ook eenkleine pot plaasje nodig. Het is maar 5min werk en thats it! Ik kan zelfs gewoon naar u toe komen voor de onderzoek. Geef €20 vergoeding voor 5 min werk. ik hoop zsm van jullie te horen en mij kunnen helpen!! Groetjes, Alexa is dit bij jullie bekend? het kwam bij de Mei moeders 2012 te staan..

25 weken zwanger, uitgerekend op: 18-05-2012

Pagina 1 van de 1
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!
Stokke

Thoeris

Gratis lid worden? Binqy?

Babyopkomst Producten

Online en gedrukt Dagboek

Beschrijf alle bijzondere momenten en emoties in je eigen zwangerschaps- dagboek. Je kunt het boek na afloop laten drukken. Een uniek boek om later aan je kind te geven.

Zwangerschapskalender

Alleen bij ons te koop: je eigen zwangerschapskalender. Met prachtige afbeeldingen en voor jou persoonlijk gemaakt.