Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

Innestelingsbloeding

Naar laatste post.. Forums » Zwangerschap/bevalling

Pagina 1 van de 6

Bericht
Gebruiker

Quote Post
Innestelingsbloeding - #1
door Mama1980 op 25 nov 2008, 08:21
Mama1980

Volgens mijn berekeningen zou ik 21 november mijn eisprong hebben gehad.
En zou dus morgen of nog later de innesteling plaatsvinden.
Nu had ik gisterenavond en vanmorgen bij het afvegen wat rozige afscheiding/bloed.
Zou dit toch de innesteling kunnen zijn of misschien een late eisprong?
Ik wil hierbij vermelden dat ik altijd heel erg regelmatig ben, ik heb altijd een cyclus van 28 dagen.

Quote Post
Innestelingsbloeding - #2
door Annelies op 25 nov 2008, 09:31
Annelies

Hoi Mama1980,

Kan heel goed een innesteling zijn.
Ik had met het innestelen erg last van zeurderige buikpijn. Heb jij dat ook?

Groetjes Annelies

Quote Post
Innestelingsbloeding - #3
door Mama1980 op 25 nov 2008, 10:05
Mama1980

Hoi Annelies,

Bedankt voor je snelle reactie!!
Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Gaat alles goed en heb jij veel klachtjes (gehad) van je zwangerschap?

Ik heb helemaal geen buikpijn, het rommelt af en toe een beetje, maar niet vervelend ofzo.

Ik ben echt heel blij dat dit soort forums bestaan!!
Buiten mijn moeder weet niemand dat mijn vriend en ik bezig zijn om zwanger te worden, maar mijn moeder reageert iedere keer 'dat ik er niet zoveel mee bezig moet zijn', dat weet ik ook wel, maar dat kan ik toch niet echt onderdrukken. Ik word dan een beetje boos omdat ik zo'n reactie krijg.
Ik vind het gewoon erg toevallig dat dit rond de innestelingsdatum gebeurt, ik weet ook dat je bloedverlies bij een blaasontsteking kan hebben, maar ik heb zoals ik al vermeld had echt nergens last van en een blaasontsteking voel je over het algemeen wel.

Ik baal ervan dat ik over 10 dagen pas kan testen en dus zekerheid heb.
10 dagen zijn natuurlijk niet zolang, maar in deze periodes duurt het een eeuwigheid.

Sorry voor mijn relaas, maar het is gewoon fijn als je dit soort dingen met iemand kan delen.

Groetjes

Quote Post
Innestelingsbloeding - #4
door Annemiek op 25 nov 2008, 10:50
Annemiek

Hoi Mama1980,

Ik heb het nu bij de tweede ook gehad.
Een heeeel klein beetje roze bij het afvegen.
En eigenlijk ook maar een of twee keer.
Verder had ik nergens last van.
Bij de eerste kan ik me niet herinneren dat ik dat had maar toen was ik er ook heel anders mee bezig.

Ik hoop voor je dat het zo is.

Groetjes
Annemiek

Quote Post
Innestelingsbloeding - #5
door Elsje op 25 nov 2008, 10:51
Elsje

Hoi mama1980, 
nou, jouw verhaal kan mijn verhaal zijn, over dat bloeden. Mijn eisprong was ook 21/22 nov en ik had gister avond ook ineens wat heel lichtroze bloedverlies. Heb ik normaal gesproken noooooooooit. Dus was ook wel vreemd ja. Maar volgens mij moet de innesteling nog plaats vinden, is dat pas een kleine week later. Al hoop ik natuurlijk dat het innestelingsbloed was

En inderdaad erg irri he, als mensen zeggen:" je moet er niet zo veel mee bezig zijn". Het valt mij op dat de mensen die dat zeggen, of al klaar zijn met kinderen krijgen, of nog helemaal niet met kinderen krijgen bezig zijn. Sorry, maar als je er mee bezig bent, lijkt het wel het enige waar je ana kunt denken. Is ook niet zo raar, want je wilt toch al goed bezig zijn, dus vaak drink je minder tot geen alcohol meer, slikt al foliumzuur en is het elke maand wachten of die  uitblijven. Dus ja, het is haast onmogelijk om  er niet mee bezig te zijn. 

Dus ik wacht gezellig met je mee.

Quote Post
Innestelingsbloeding - #6
door Chantal op 25 nov 2008, 19:47
Chantal

Hoi, ik had zelf geen bloeding, maar net als Annelies een zeurderige, doffe pijn. Ik bleek daarna inderdaad zwanger. Ik verloor wel wat meer slijm, vergelijkbaar met het slijmverlies bij de eisprong.

Wat betreft het er niet zo mee bezig zijn. Dat lukt je toch niet. Je ziet overal (vage) tekenen van het zwanger zijn. Dat wordt de dagen voordat je kan testen alleen maar erger. Laat je niet verleiden om voor je NOD te testen, dat heeft 9 van de 10 keer toch geen zin. Wacht af, zorg goed voor jezelf, meer kan je niet doen. Succes!

Quote Post
Innestelingsbloeding - #7
door Petraps op 25 nov 2008, 21:53
Petraps

Hi,
ik heb 1 keer een innestelingsbloeding gehad, en dat was 2 dagen voor m'n nod (en ook 2 dagen voor de positieve test). Misschien was het je eisprong?

Succes, vervelend hè dat afwchten tot je kan testen!

Quote Post
Innestelingsbloeding - #8
door Mama1980 op 26 nov 2008, 11:06
Mama1980

Bedankt voor alle reacties!!

Annemiek, had jij dat ook zo snel na je eisprong of net voor je NOD of erna?

Elsje, hoe gaat het nu bij jou?
Ik bloed nog steeds een beetje (veegjes), maar geen buikpijn.
Ik ben benieuwd, nog 9 dagen wachten.
Maar met z'n 2tjes afwachten is gezelliger dan alleen, toch?

Chantal, ik ga proberen om niet voor mijn NOD te testen, maar ik kan je nu al vertellen dat dat knap lastig gaat worden.

Petraps, ik hoop niet dat het mijn eisprong was, want dan hebben we deze maand niet op mijn vruchtbare dagen geklust, ik heb nachtdienst gehad en dan heb ik er niet zoveel behoefte aan, ik wil dan alleen maar slapen.

Groetjes

Quote Post
Innestelingsbloeding - #9
door Elsje op 26 nov 2008, 11:24
Elsje

Hey, ja, hier maar 1 avond wat bloedverlies gehad. Ik wacht rustig af, verwacht er niet te veel van. Afgelopen maanden al te vaak teleurgesteld. 

Al denk ik dat ik tegen de tijd van mijn nod niet meer zo rustig ben. Zoals elke maand.

Ik had zaterdagavond echt buikpijn, dus denk dat dat mijn eisprong was. 
Mijn nod is rond 6 december.
liefs

Quote Post
Innestelingsbloeding - #10
door Moon op 26 nov 2008, 11:54
Moon

hoi,

toen ik zwanger was van mijn dochtertje heb ik net een weekje voor mijn nod een beetje donker bloed verlies gehad, dat bleek zei de vk van een innestelings bloeding te zijn maar omdat dat vrij "laat" was was het donker van kleur. Je schijnt op de 4de of 5de dag na de ei sprong een innesteling te hebben en kan een beetje als het meteen is licht roze bloed verlies geven dus kan best een innestelings bloeding zijn geweest bij jou!

en met het er niet mee bezig zijn, dat kan idd toch niet, je hoopt het zo dat het elke keer weer die 2 weken voor je nod zó spannend en hoopvol is dat ..... geeft toch ook niet!

Wij zijn inm 17 mnd bezig om zwanger te raken van een 2de kindje en elke keer zeker na de mk die ik heb gehad denk ik er best geregeld aan zo die laatste 2 weken. Nu moet ik ook nog 1,5 week afwachten of het raak is deze keer. Deze maand is extra spannend omdat de gyn zich er al een paar maandjes mee bemoeid en we een hele goede kans hebben deze keer.

Dus wacht "rustig"  af, laat je niet gek maken iig en ik zal duimen dat het raak is voor je!

groetjes linda

Quote Post
Innestelingsbloeding - #11
door Elsje op 26 nov 2008, 12:04
Elsje

Als het deze maand niet raak is (en goed blijft gaan) ga ik ook weer naar de huisarts. Liep bij mijn eerste zwangerschap ook bij de gyn. Uiteindelijk zwanger geworden met behulp van clomid.
liefs

Quote Post
Innestelingsbloeding - #12
door Debby op 26 nov 2008, 12:27
Debby

Hoi hoi,

ik heb danwel geen innestelingsbloeding gehad, maar heb de innesteling van deze zwangerschap zeker gevoeld. Het voelde als wat gerommel in mn buik, het was geen pijn te noemen, maar eerder een beetje vervelend.

Groetjes Debby.

Quote Post
Innestelingsbloeding - #13
door Mama1980 op 27 nov 2008, 18:32
Mama1980

Hoi hoi,

Nog steeds heb ik wat last van bloedverlies, al is het sinds vandaag wat bruinig van kleur (oud bloed).
Ik ben benieuwd!!!

Groetjes

Quote Post
Innestelingsbloeding - #14
door Annelies op 02 dec 2008, 10:47
Annelies

Hoi Mama1980,

Het er niet mee bezig zijn is onbegonnen werk!
Ik heb de laatste 1.5 maand 2 keer een afspraak tussendoor gehad met de gn, omdat ik me druk maakte.
Hij heeft mij nadrukkelijk gezegd, dat als er wat is, ik wat wil weten of iets niet vertrouw gelijk moet bellen. Tot 2x was er ook niets aan de hand.
Maar als ik dat mn schoonmoeder dan vertel, begint ze altijd te lachen. Daardoor voel ik me dan weer een beetje dom. Maar ik moet me fijn voelen zegt mijn man dan. Dus als je ergens mee zit, gooi het er gewoon uit!!!
Praat erover, met wie dan ook. Hier op het forum is alles welkom, maar ook je vk of gn staat altijd voor je klaar!
Hoelang moet je nog wachten? Ben erg benieuwd!!!

Liefs Annelies

Quote Post
Innestelingsbloeding - #15
door Moon op 02 dec 2008, 11:28
Moon

vind ik ook! gewon ff bellen al is het voor de 2de keer of vraag je het dubbel, het gaat erom dat je zorgen terecht of onterecht weg genomen worden en daar is niks doms aan hoor maar ik herken het gevoel ook. Ik voelde me dan ook wel eens zo stom! hahaha ach, die hormonen ook!!!

Wachten duurt lang he zo die laatste 2 weken voor het wel/niet ongesteld worden. ppffffff ik heb heel duidelijk me ie sprong gevoeld en sinds een paar dagen daarna rommeld mijn buik ook wat af en toe en gister avond was het heel licht roze bij ht afvegen ...... moet nog wachten tot het weekend!

mama1980 

Pagina 1 van de 6
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!
BabyPlanet
BabyPlanet