Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

Vader voor de derde keer

Naar laatste post.. Forums » Vader worden

Pagina 1 van de 1

Bericht
Gebruiker

Quote Post
Vader voor de derde keer - #1
door Karin op 22 nov 2008, 22:47
Karin

Goedendag vaders

Twee weken was het zover. Mijn vrouw was voor de tweede keer over tijd en we gingen dus voor de tweede keer een test doen. De eerste keer was de test negatief en dat was vooral voor mij vrouw een domper. Voor mij natuurlijk ook maar ik geloof dan direct dat het de volgende keer dan raak kan wezen.
Samen hebben we al twee kinderen .Elf jr getrouwd. Twee jongens van 10 en 6. We hadden eigenlijk  alles mooi op de rit en waren compleet dachten we. Na samen overleg te hebben gehad was ik al naar de dokter geweest voor een verwijs brief voor de uroloog (sterillisatie) Eenmaal de verwijs brief in huis begon het geknaag en gepieker als eerst bij mijn vrouw."een sterillisatie is toch wel definitief he" was haar eerste opmerking. Het hoge woord kwam er uiteindelijk uit. een sterillisatie was haar TE definitief. Samen hebben we besloten te gaan voor een derde. Volgend jaar wordt ik 40 maar heb er hartstikke veel zin in. Ik heb net een nieuwe baan waar ik door opleidingen etc zeer zeer druk mee ben maar laat mij hierdoor niet van de wijs brengen. Dan werk ik wel wat harder en moet Zondag ook maar een werkdag worden ipv een luierdag. De verbouwing voor de derde kinderkamer die besteed ik dit keer wel uit. Is trouwens wel moeilijk want heb zowat mijn hele huis zelf gebouwd. (metselen. timmeren alles) Maar heb er dus echt geen tijd meer voor) Wel hebben we ook samen besloten dat dit derde kindje echt onze laatste is en dat na de geboorte de sterillisatie echt doorgaat. Ik merk aan mezelf dat de derde niet de zelfde roze wolk veroorzaakt als de eerste en dat ik niet zo heel zenuwachtig meer kan worden bij de gedachte aan de bevalling maar kan ook niet wachten om kennis te maken met mijn derde kind.

Vriendelijk groet
Marco

Quote Post
Vader voor de derde keer - #2
door Just 2 op 23 nov 2008, 14:58
Just 2

Met de sterillisatie zou ik toch nog wachten. Je kan het beter te laat doen dan te vroeg. Er zijn duidelijk nog wel twijfels en zolang die er zijn moet je het niet aangaan, het kan altijd nog. Het zou me ook niks verbazen dat als dit hummeltje straks jaartje of 3 is dat jou vrouw misschien nog wel een 4e wil (even getal) of jijzelf. 

Het wachten kan nooit geen kwaad je doet er niemand pijn mee, wat je wel kunt doen als t eenmaal gebeurd is...

Pagina 1 van de 1
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!
Topaanbieding!
Stokke

Thoeris

Babyopkomst Producten

Zwangerschapskalender

Alleen bij ons te koop: je eigen zwangerschapskalender. Met prachtige afbeeldingen en voor jou persoonlijk gemaakt.

Online en gedrukt Dagboek

Beschrijf alle bijzondere momenten en emoties in je eigen zwangerschaps- dagboek. Je kunt het boek na afloop laten drukken. Een uniek boek om later aan je kind te geven.