Bedankt voor jullie reacties, doet me wel goed!
Hij heeft onze zoon wel erkend we zijn in de zwangerschap al naar het gemeentehuis gegaan voor het geval ik na de bevalling niet binnen 2 dg zou opredden om dat te doen. Het ouderlijk gezag hebben we niet ondertekend, hij weet ook dat ik dit ook niet van plan ben. Pas als hij zijn verantwoordelijheid als vader gaat nemen en dan niet voor een weekje dan wil ik het wel ondertekenen! Zo reeel ben ik dan wel weer. Tot die tijd overleg ik wel met hem want het is ook zijn kind ondanks zn gedrag. Met kdv heb ik hem erop aangesproken en na verloop van tijd gezegd tot morgen heb je tijd en anders heb je pech gehad. Je raad het al, laten afweten.
Ik probeer hem wel te begrijpen waarom hij zo doet maar het wordt met de dag erger, er worden steeds meer leugens verteld en die gaan werkelijk waar nergens over. Waar het 9 van de 10x op neer komt is dat hij weg loopt voor zijn verantwoordelijkheid. Ik ben ook bang dat het hem heeel erg is tegen gevallen dat ie mij moest delen en er 1 is die volledig afhankelijk is van ons(/mij).
Ondanks dat, ik blijf van mening een kind heeft zijn vader ook nodig en die moet hij ook zien! Ik gun het mn ex niet dat hij zn zoon niet maar andersom wel ongeacht mijn mening over vaders, dit heb ik ook recht in zijn gezicht gezegd. Ik wil wel hem wel met rust laten das geen probleem maar mn zoon moet hem wel zien en die ziet ie al heeel erg weinig. Als hier een man binnen komt zie je hem gewoon zoeken/kijken of t zn pa is. Dat is niet leuk! Hij is nog erg jong maar kan mannelijke vrienden van mij/ons van zn pa wel onderscheiden.
Helaas betaald hij totaal niet mee aan enig onderhoud, je moet toch eerst ouderlijk gezag ondertekenen voordat je alimentatie kan aanvragen of vergis ik mij daar in ? (heb nog niet rond gekeken op internet)
Ik probeer nu eerst rust te krijgen, geef bv en waren vandaag op CB en mn zoontje was maaar 150 gr aangekomen... moet volgende wk er weer heen! Heb genoeg voeding in me zitten (klinkt vreemd
) dus daar ligt het niet aan waarschijnlijk dat de voedingstoffen niet optimaal zijn door de spanningen en mn eetgewoonte van afg week/2 weken.
Vanavond eerst maar eens weer een flinke pot klaar gemaakt!!
Groetjes Yvon