Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

Overdreven

Naar laatste post.. Forums » Vader worden

Pagina 1 van de 1

Bericht
Gebruiker

Quote Post
Overdreven - #1
door Sylvia op 30 apr 2008, 15:12
Sylvia

hee hallo iedereen ff voorstellen ik ben bert langius en heb voor mijn vriendin ons aangemeld hier bij babyopkomst. we weten nu nog net geen week dat we papa en mama gaan worden en ik moet eerlijk zeggen ik (bert) vind het helemaal het einde fantastisch, ik wordt vader het liefst zou ik het van de daken brullen schreeuwen of met een vliegtuig wereld kundig maken maar ja het is nog wel wat pril daarvoor (5weken nu) nu is mijn vraag een beetje aan iedereen die dit forum gade slaat; ik zit de hele dag op internet baby winkels af te strunen naar leuke kleren goedkope slaapkamertjes voor junior rompertjes en noem alles maar op ik zit de hele dag alleen maar te denken aan mijn toekomstige kind. de vraag is of dit erg overdreven is of is dit normaal??? Nu moet iedereen weten dat ik voordat ik wist dat ik met het klussen een spijker had raak geslagen helemaal NIET met een kleine bezig was en ik tegen mijn vriendin had gezegd dat ze mag stoppen zodat ze niet meer zo zou zeuren erover. We zijn nu 3/4 maanden na die dag dat ik dat zei en ik ben 720 graden omgedraaid gebeeurd dit vaker of ben ik extreem?? iedereen die ook zwanger is of vader wordt of net is bevallen veel geluk en geniet ervan (ik doe dit zeker wel) met vriendelijke groet en mijn excuses voor eventuele spelfouten (niet mijn sterkste kant)

Quote Post
Overdreven - #2
door Franka op 30 apr 2008, 16:51
Franka

nou bert ik dek dat veel dames blij zouden zijn met zo een man als jou nu had mijn man dat ook heel erg hoor en ik was daar juist heel blij om vaak hoor je dat het bij mannen pas gaat leven als ze het voelen schoppen of zelfs pas als het geboren is dus wees blij dat je zo bent zal sylvia ook wel zijn denk ik en spelfouten daar kan ik ook wat van dus geen probleem lees ik gewoon overheen groetjes franka

Quote Post
Overdreven - #3
door Mirjam op 03 mei 2008, 09:40
Mirjam

Toen ik net zwanger was, dacht ik ook alleen maar aan babyspulletjes. Het balans dat andere dingen behalve een baby ook belangrijk zijn, kwam vanzelf weer. Ik vind het zulk heftig (positief bedoeld) nieuws dat ik zwanger was, dat ik er op dat moment alleen maar mee bezig kon zijn. Ik wou het gelijk ook aan iedereen vertellen, maar ik heb mij beheerst. Nu vind ik het nog steeds leuk om dingetjes uit te zoeken voor mijn zoontje (net 1 jaar geworden) maar niet meer zo overdreven als eerst. Veel geluk toegewenst met de zwangerschap!

Quote Post
Overdreven - #4
door Rachel op 03 mei 2008, 13:38
Rachel

Ook ik kon alleen maar aan één ding denken bij mijn eerste zwangerschap. Mijn man 'kon er niet zoveel mee'. Het ging voor hem pas reeël worden toen ik echt een dikke buik kreeg en wij een keer konden zien dat de baby z'n kontje van links naar rechts draaide. Toen had hij echt zoiets van, jee, daar zit 'ie echt in! Het leeft! Hij had tijdens de zwangerschap niet meteen vaderlijke gevoelens, maar des te meer toen Yoram er was. Toen kon hij er ook echt 'wat mee'. En ook al had ik het leuk gevonden dat hij meer betrokken was bij de zwangerschap, hij is een fantastische vader. Ik ben nu voor de 2e keer in verwachting en ik dacht dat het misschien nu anders zou zijn voor m'n man. Maar nee, het is hetzelfde als de vorige keer. Ik maak me er geen zorgen om. Ik weet hoe hij is en dat het allemaal goed komt. Ik denk dat het voor je vriendin hartstikke leuk is dat je zo meeleeft. En het is helemaal niet raar dat je er zo mee bezig bent. Over een paar maanden zal (waarschijnlijk) de grootste verandering in je leven plaatsvinden. Het is logisch dat je daar heel erg mee bezig bent. Veel geluk en een voorspoedige zwangerschap! Groetjes, Rachel, mama van Yoram (2) en zwanger van de 2e (17w)

Quote Post
Overdreven - #5
door Martine op 12 aug 2008, 14:21
Martine

hoi bert, niks overdreven!!! juist toppie!!! geweldig dat er mannen zijn zoals jij

Pagina 1 van de 1
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!
Topaanbieding!
Stokke

Thoeris

Babyopkomst Producten

Zwangerschapskalender

Alleen bij ons te koop: je eigen zwangerschapskalender. Met prachtige afbeeldingen en voor jou persoonlijk gemaakt.

Online en gedrukt Dagboek

Beschrijf alle bijzondere momenten en emoties in je eigen zwangerschaps- dagboek. Je kunt het boek na afloop laten drukken. Een uniek boek om later aan je kind te geven.