Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

Grote broer/zus worden, hoe pak je dit aan

Naar laatste post.. Forums » Zwangerschap/bevalling

Pagina 1 van de 1

Bericht
Gebruiker

Quote Post
Grote broer/zus worden, hoe pak je dit aan - #1
door Gabrielle op 16 apr 2008, 22:51
Gabrielle

Als we straks zwanger zijn wil ik mijn dochter toch goed voorbereiden om straks grote zus te worden... Iemand leuke tips hiervoor? Ik kan wel het een en ander bedenken, maar alle tips zijn welkom, Mijn dochter is ruim 9 en weet al dat ze een keer grote zus gaat worden, maar toch vind ze het allemaal maar een raar idee groetjes gabrielle

Quote Post
Grote broer/zus worden, hoe pak je dit aan - #2
door Irinah op 16 apr 2008, 23:05
Irinah

Hoi, mijn zoontje was net anderhalf geweest toen ik zwanger raakte en heb hem wel meteen verteld dat er een baby in mama's buik zat. Jou dochter is natuurlijk al wat ouder, want stel je voor dat het wel mis zou gaan dan zou mijn zoontje er ander mee omgaan denk ik die heeft er niet veel benul van. Onze dochter is nu 7 dagen oud en hij vind het helemaal geweldig om grote broer te zijn en weet nu ook wel dat mama geen baby meer in de buik heeft. Hij zegt baby uit de buik, baby in bed, mama geen dikke buik meer. Bij een kind van 9 zou ik denk ik toch wel wat voorzichtiger zijn met wanneer je het verteld, misschien toch wachten tot je zekerheid hebt tot de 13de week ofzo. groetjes Irina

Quote Post
Grote broer/zus worden, hoe pak je dit aan - #3
door Gabrielle op 16 apr 2008, 23:10
Gabrielle

Pas later in de zwangerschap vertellen leek ons ook wel beter idd, maar ze weet dat ze er "ooit" eentje zal krijgen, was benieuwd wat ze er van vond ik wilde vroeger namelijk geen broertje of zusje want ik wilde niet DELEN hahahahaha

Pagina 1 van de 1
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!
BabyPlanet
BabyPlanet