Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

Iedereen kan helpen

Naar laatste post.. Forums » Vader worden

Pagina 1 van de 1

Bericht
Gebruiker

Quote Post
Iedereen kan helpen - #1
door Jolanda op 18 mrt 2008, 07:38
Jolanda

Ik was gisteren bij mijn buurvrouw en haar oudste dochter zit bij "de bocht" ( tijdelijk en gaat weer bijna terug naar huis overigens ) ze is daar geplaatst bij jonge meiden die 14,15 en 16 jaar oud zijn en een baby/peuter hebben... En haar oudste dochter komt dus ook met die verhalen thuis en mijn buren proberen die meiden te helpen met spulletjes voor hunzelf ( omdat sommige werkelijk helemaal niets hebben ) en kleertjes voor de baby's en peuters. Mijn vraag is dan ook: Zijn er hier mama's die wat kleertjes kunnen missen voor die baby's en peuters of heb je op zolder nog spulletjes liggen waar je zelf niets mee doet en waar je die jonge meiden zo ontzettend mee zou kunnen helpen? Laat je hart spreken meiden Het moet voor mij natuurlijk ook wel leuk blijven dus graag ook alleen reacties vanuit Noord-Brabant Alvast HEEL ERG bedankt allemaal IEDEREEN KAN HELPEN

Quote Post
Iedereen kan helpen - #2
door Audrey op 15 aug 2008, 20:01
Audrey

Ik ben donderdag kleertjes af gaan geven, maar ze nemen op het moment helemaal niets meer aan. Ze hebben teveel, zeggen ze....... Wel jammer, denk je ze blij te maken en je goede hart te laten spreken en dan willen ze niets meer

Pagina 1 van de 1
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!
Topaanbieding!
Stokke

Thoeris

Babyopkomst Producten

Online en gedrukt Dagboek

Beschrijf alle bijzondere momenten en emoties in je eigen zwangerschaps- dagboek. Je kunt het boek na afloop laten drukken. Een uniek boek om later aan je kind te geven.

Zwangerschapskalender

Alleen bij ons te koop: je eigen zwangerschapskalender. Met prachtige afbeeldingen en voor jou persoonlijk gemaakt.