| |
|
|
zijn er moeders uit de buurt van zoetermeer - #1
door Verwijderd lid op 17 feb 2008, 19:26 |
Verwijderd lid |
|
zijn er toevallig ook moeders uit de buurt van zoetermeer?
lijkt me leuk om dan te kletsen 
nou ik zie wel of er iemand op reageert
groetjes sabine
|
| |
|
|
| |
|
|
zijn er moeders uit de buurt van zoetermeer - #2
door Kimberly op 18 feb 2008, 10:06 |
Kimberly |
|
|
Ja zeker.
Ik heb een zoontje van 19 maanden en ben nu 8 weken zwanger van nr. 2
Groetjes Kimberly.
|
| |
|
|
| |
|
|
zijn er moeders uit de buurt van zoetermeer - #3
door Carter op 18 feb 2008, 15:35 |
Carter |
|
|
Ik woon wel in de buurt, namelijk Waddinxveen.
Ik ben 28 jaar en heb een zoontje van 21 maanden (17-05-2006) en ben nu 39 weken en 3 dagen zwanger van de tweede. Spannende tijden komen eraan dus.
Liefs, Sylvia
|
| |
|
|
| |
|
|
zijn er moeders uit de buurt van zoetermeer - #4
door Patries op 18 feb 2008, 16:51 |
Patries |
|
|
hier ook één uit z'meer
Ben 31 (maar voel me................) heb een dochter van 5, een dochter van 1,5 en een zoontje van 9 weken.
Waar wonen jullie in de buurt (behalve sylvia dan, dat is bekend).
groetjes
Patries
|
| |
|
|
| |
|
|
zijn er moeders uit de buurt van zoetermeer - #5
door Verwijderd lid op 18 feb 2008, 19:59 |
Verwijderd lid |
|
|
hoi
leuk dat er reacties op komen!
ik heb vroeger als kleine meisje ook in waddinxveen gewoond en toen verhuisd naar boskoop en nu woon ik samen met mijn vriend in zoetermeer! vind het leuk om zo beetje in contact te komen met mensen uit de beurt.
ik heb een dochtertje van net 2.
hopelijk tot snel weer!
groetjes sabine
|
| |
|
|
| |
|
|
zijn er moeders uit de buurt van zoetermeer - #6
door Patries op 18 feb 2008, 20:57 |
Patries |
|
|
ow jij hebt dus een soort van rondje gemaakt Sabine.
Ik ben enkel niet geboren in Zoetermeer omdat er toen nog geen ziekenhuis was, maar woon er mijn hele leven.
Geboren en getogen zeg maar....
En de rest?!?!
|
| |
|
|
| |
|
|
zijn er moeders uit de buurt van zoetermeer - #7
door Ellen op 18 feb 2008, 20:59 |
Ellen |
|
|
Hallo,
Ik woon niet in Zoetermeer maar in Alphen ad Rijn. Maar mijn ouders, oma en zus wonen in Zoetermeer. Dus ben daar ook vaak te vinden.
Ik heb een dochtertje van 11 maanden (bijna feest!) en ben nu 14 weken zwanger van de tweede!
Leuk zo met wat meiden in de omgeving een forum! Goed idee!
Groetjes
Ellen
|
| |
|
|
| |
|
|
zijn er moeders uit de buurt van zoetermeer - #8
door Verwijderd lid op 18 feb 2008, 21:11 |
Verwijderd lid |
|
hoi patries!
leuk dat je snel reageerd!
ja ik vind het wel heerlijk om in zoetermeer te wonen moet ik zeggen! lekker alles bij de hand! af en toe effe lekker het stadshart in 
leuk om zo makkelijk te praten over hier haha!
hoe is het met jou kindjes?
3 kindjes lees ik leuk hoor!
ik ben helemaal gek van kids.
wil ook graag in de toekomst nog een kindje. maar eerst geniet ik nog super van me dochtertje.
zeker leuk om zo mensen uit de buurt te leren kennen. misschien zijn we elkaar al wel eens tegen gekomen haha!
ellen!
ik heb in alphen a/d rijn paar jaar terug op school gezeten haha dus dat ken ik ook wel haha!
zie dat je zwanger bent van je tweede kindje!
hoe gaat het met je zwangerschap? is het zwaar?
groetjes sabine
|
| |
|
|
| |
|
|
zijn er moeders uit de buurt van zoetermeer - #9
door Carter op 18 feb 2008, 21:46 |
Carter |
|
Wat leuk om te lezen. Ik ben getogen in Waddinxveen, maar geboren in Gouda omdat we geen ziekenhuis hebben. Bekend verhaal he Patries.
Ik heb ook in Alphen aan den Rijn op school gezeten. Ik zat op het Castellum. Verder ben ik regelmatig te vinden in de bioscoop in zoetermeer. Vind het zo handig dat deze een parkeergarage heeft waar je de 1e drie uur niet hoeft te betalen 
Van harte Ellen! Hoe verloopt je zwangerschap? Binnenkort de eerste verjaardag vieren van je dochtertje. Is ook heel bijzonder hoor. Althans zo heb ik het ervaren van mijn ventje 
Liefs, Sylvia
|
| |
|
|
| |
|
|
zijn er moeders uit de buurt van zoetermeer - #10
door Patries op 18 feb 2008, 21:58 |
Patries |
|
|
Ow heerlijk voor een aantal van jullie, nog lekker zwanger zijn. Hier niet hoor, de kleinste van 9 weken is ook echt de laatste (zegt mijn partner ... en ja je moet het samen doen en willen.....).
Blijft een mooi iets. Maar goed, ik kan nu lekker van mijn kleintje(s) genieten!!
jij hebt ze dus ook zo snel achter elkaar Ellen. Die twee jongste van mij schelen net geen 1.5 jaar. Leuk hoor. De oudste was ruim 3.5 toen onze middelste werd geboren. Ook heel leuk! Heb net als Sabine zegt eerst even goed van haar genoten en geleerd. Het was immers onze eerste!!
Werken jullie ook? Ik wel, al jaren bij het zelfde kantoor. Ook in Zoetermeer, aan de rand van het stadshart in één van de kantorenpanden. Dat is slecht voor je portomonaie kan ik jullie vertellen.
Onze kinderen (behalve de oudste dan) gaan naar de creche en mijn moeder/oma (en opa als hij niet moet werken) past op. Die woont ook in Zoetermeer dus dat is wel zo handig.
Je hebt hier inderdaad alles bij de hand, zo gaat mijn moeder met die kids ook vaak op pad! Met die oudste gaat ze wel eens lekker naar de bios. hihi zij heeft geen rijbewijs dus ook geen baat bij de 3 uur gratis parkeren, maar dat vind ik altijd wel handig ... hihi.
Verder wonen wij aan het balijbos en de balijboerderij, heel handig met kids!!
liefs
|
| |
|
|
| |
|
|
zijn er moeders uit de buurt van zoetermeer - #11
door Kimberly op 19 feb 2008, 08:55 |
Kimberly |
|
Grappig patries, ik ben dan ook wel niet in zoetermeer geboren omdat er geen ziekenhuis was. Maar verder wel daar gewoond. Ik heb 1 jaartje gesmokkeld door in den Haag te gaan wonen voor mijn werk en opleiding toen der tijd. Maar toen snel weer terug naar Zoetermeer. Wij wonen vlak achter het zwembad de Veur. Waar we ook vaak te vinden zijn bij het babyzwemmen. Mijn zwemtas staat al helemaal klaar. Geweldig vind hij dat. Hoewel het lesje wel wat lang duurt voor hem.
De balijboerderij fietsen we geregeld naar toe. Hoewel ik de voorweg eigenlijk leuker vind. (jeugdcentiment denk ik  )
Leuk Ellen, nog een zwangere, ik ben nu ruim 8 weken. En dan ook nog bijna feest. Ik vond het super de eerste verjaardag van Lucas. Erg gezellig en wat is hij verwend.
En Sabine, ik vind het wel wat zwaarder, zwanger zijn van de tweede. Hoewel, ik nu wat goede aanpassingen heb gedaan. Zodat ik wat meer rust krijg. En het gaat nu super. Maar het blijft een klein handebindertje. Die ontzettend in de peuterpubertijd aan het komen is. Dus zijn zin doordrijven. En als het niet mag. Ga ik toch gewoon op de grond liggen krijzen!!!
|
| |
|
|
| |
|
|
zijn er moeders uit de buurt van zoetermeer - #12
door Patries op 19 feb 2008, 12:50 |
Patries |
|
|
hihi zwemmen doen wij ook in de veur, babyzwemmen, puppyzwemmen en mijn oudste zit daar op regulier zwemles.
Tja en de balijboerderij is gewoon handig omdat het hier voor de deur is, maar de voorweg blijft idd leuker, maar dat komt omdat je er als kind bent geweest, krijg je van die soort flashbacks hihi.
Geertje is ook top hoor, lammetjes fles geven!
ik vond mijn tweede zwangerschap niet zo heel zwaar, onze oudste (Merel) was toen al bijna 3 en ruim 3.5 toen Ellemijn (de middelste) werd geboren. Derde zwangerschap was wel wat zwaar, Ellemijn was net 9 maanden toen ik zwanger was, lopen deed ze nog niet, traplopen natuurlijk al helemaal niet. Dus dat werd tillen met die buik ....
ach er zijn ergere dingen, heb me er doorheen geslagen en Melle is er niet kleiner op geworden!! hihi
groetjes
|
| |
|
|
| |
|
|
zijn er moeders uit de buurt van zoetermeer - #13
door Marieke op 19 feb 2008, 13:10 |
Marieke |
|
|
Hallo allemaal,
Hier nog eentje uit de buurt van Zoetermeer, namelijk Zoeterwoude. Ik heb nog niet alles van jullie gezelzen, maar dat ga ik later zeker even doen. Inderdaad een goed idee, een forum voor de omgeving Zoetermeer!
Ik heb een zoon van 9 maanden, Jan.
Groeten Marieke
|
| |
39 weken zwanger, uitgerekend op: 26-05-2012 |
|
| |
|
|
zijn er moeders uit de buurt van zoetermeer - #14
door Kimberly op 19 feb 2008, 18:31 |
Kimberly |
|
|
Patries, op welke dag zwem jij in de Veur? Ik doe het op dinsdag. Maar je kan natuurlijk ook op vrijdag. Maar dan moet ik werken.
Geertje is ook super. Maar altijd wel druk.
|
| |
|
|
| |
|
|
zijn er moeders uit de buurt van zoetermeer - #15
door Patries op 19 feb 2008, 19:53 |
Patries |
|
|
Voorheen was baby/puppyzwemmen ook op donderdags in de veur, deed het dus op donderdag. Toen heeft m'n partner het een tijdje op de vrijdag gedaan (ik werk dan) maar nu zit Ellemijn vrijdags ook op de creche, gaat het dus niet meer!
Dinsdag is voor ons geen optie.
Met die kleinste kon ik nog niet zwemmen, misschien ga ik met hem tzt op donderdagochtend in de driesprong zwemmen, ff zien.
heel soms, als je geluk hebt, dan is het heel rustig bij het geertje. Vorige keer was ik er met een vriendin en Ellemijn (was toen nog niet bevallen), waren we gewoon de enige! Rijk en beestjes voor ons alleen!!!
Trouwens, Kimberly, woon je achter de Veur in de kleuren of in de stenen buurt??
Wij hebben vroeger ook nog in de kleurenbuurt gewoond (blauw) en mijn broertje is chef slager in die C1000 daar!
fijne avond alvast!
|
| |
|
|
|