Dag allemaal,
Ik heb laatst te horen gekregen dat ik vader word en weet niet hoe snel en hoe ik het tegen heel de werled moet vertellen want ik vind het geweldig.
ik moet hier wel bij zeggen dat onze relatie erg jong is en dat de toekomstige kleine niet gepland is maar wel gewenst.
Maar nu heeft mijn vriendin over onze relatie en ik kan geen stap zetten of ik ga door de grond van ellende,
ik weet me nu echt geen raad meer en voel me mega kut heel de dag
komt iemand deze situatie bekend voor en kan die me misschien raad geven want ik weet het allemaal niet meer en weet me zelf geen houding te geven tegenover haar
grtz ik
Twijfels staat weer in het onderwerp dus waarom zou je dat herhalen
Maar ik kan me zo voorstellen dat ook zij een beetje geschrokken is en in paniek misschien, het is nogal niet wat hoor.
Succes
ik weet niet hoe het nou met jou/jullie is bas, maar in elk geval hoop ik dat de twijfels bij je vriendin verdwenen zijn en jullie samen kunnen genieten van dit wondertje!
succes,
Beschrijf alle bijzondere momenten en emoties in je eigen zwangerschaps- dagboek. Je kunt het boek na afloop laten drukken. Een uniek boek om later aan je kind te geven.
Zwangerschapskalender
Alleen bij ons te koop: je eigen zwangerschapskalender. Met prachtige afbeeldingen en voor jou persoonlijk gemaakt.