Goedemiddag , Registreer nu gratis en snel op Babyopkomst.nl of Login!

Nieuwe vader in spe

Naar laatste post.. Forums » Vader worden

Pagina 1 van de 2

Bericht
Gebruiker

Quote Post
Nieuwe vader in spe - #1
door Alex op 25 jan 2008, 23:07
Alex

Hey allemaal, Vandaag het grote nieuws gehoord van mijn vriendin. Ze is zwanger en ik ben helemaal in de wolken.. Het is onze eerste en onverwacht maar wel heel erg gewenst. Ze is nu volgens de dokter 5 weken zwanger dus nog erg pril allemaal. Kortom spannende tijden! Als jullie nog tips hebben horen wij die graag. Er komt nu best veel op ons af maar we gaan eerst genieten... groetjes, Alex

Quote Post
Nieuwe vader in spe - #2
door Monique op 26 jan 2008, 16:48
Monique

Hey Alex, Gefeliciteerd! super kerel!!!!!!! Lekker genieten en tip, doe het allemaal lekker op je eigen manier!!!!!! Groetjes Monique, kaj en Stijn en ...

Quote Post
Nieuwe vader in spe - #3
door Monica op 27 jan 2008, 17:46
Monica

Alex Gefeliciteerd!!! Leuk hoor, ook eindelijk weer eens een nieuwe papa... die zijn schaars hier ha ha Nu vooral genieten...

Quote Post
Nieuwe vader in spe - #4
door Kolet op 28 jan 2008, 22:26
Kolet

koop heeeeel veeeeel luiers alvast hahaha

Quote Post
Nieuwe vader in spe - #5
door Erica op 22 apr 2008, 12:53
Erica

En hoe gaat het nu de zw-schap van je vriendin al verder gevorderd is?

Quote Post
Nieuwe vader in spe - #6
door Sylvia op 29 apr 2008, 17:49
Sylvia

hee helemaal top ik heb ook zaterdag gehoord dat mijn vriendin als opslag dient voor junior helemaal fantastisch ik wist niet dat ik het ook zo leuk zou gaan vinden

Quote Post
Nieuwe vader in spe - #7
door Verwijderd lid op 08 feb 2009, 20:01
Verwijderd lid

Dag Allemaal,

Ik ben er ook net achter dat mijn vrouw zwanger is.

We zijn helemaal super blij. Het is eindelijk gelukt na 3 jaar proberen, teleurtellingen, verdriet, onzekerheid, behandelingen en zo.

Ik heb er altijd in geloofd (uitgezonderd een aantal moeilijk momenten), maar het is een ongelofelijk gevoel dat het er nu daadwerkelijk is.

Het is net als bij Alex erg pril, ook ong 5 weken, maar ik heb er alle vertrouwen in.

gr martien

Quote Post
Nieuwe vader in spe - #8
door Marco op 27 apr 2009, 13:17
Marco

Ook wij weten sinds anderhalve week dat mijn vrouw zwanger is. Het is de eerste voor ons dus allemaal een beetje wennen.
Ik heb er wel erg veel zin!! Tot nog toe gaat alles goed.

Quote Post
Nieuwe vader in spe - #9
door Ron op 12 mei 2009, 13:46
Ron

Van harte gefeliciteerd !!

Ben zelf sinds 2 maanden de trotse vader van een zoon en het is echt geweldig. Enige waar we nu achter zijn is dat hij een liesbreuk heeft maar daar wordt ie aan geopereerd. 

Een gouden tip voor in de kraamweek :  ga 's middags rusten want je bent anders gebroken. 

En probeer ze borstvoeding te laten geven. Dan kun je 's nachts gewoon doorslapen 

Quote Post
Nieuwe vader in spe - #10
door Josine op 31 mei 2009, 16:48
Josine

Ja Ron jij wel, maar je vrouw niet...

Quote Post
Nieuwe vader in spe - #11
door Anouck op 31 mei 2009, 19:54
Anouck

Probeer 'ze' borstvoeding te 'laten' geven?

Ben ik nu heel erg hormonaal?

Volgens mij , Ron, hoef jij helemaal niet te rusten in de kraamweek...

Quote Post
Nieuwe vader in spe - #12
door Anja p op 31 mei 2009, 20:11
Anja p

mijn vriend heeft bij onze dochter de eerste paar dagen niet gerust maar die was zo giga kapot en gebroken dat ie verplicht mee moest rusten dus ik adviseer idd mee te rusten als vrouw en kind rusten.

en bv geven is t beste ja maar ook dan kan de man eruit hoor mijn vriend mogt er ook uit omdat ik kolfde voor de nacht zodat hij er ook uit kon

maar gefeliciteerd allemaal.

Quote Post
Nieuwe vader in spe - #13
door Saskia op 03 jun 2009, 11:20
Saskia

Super gefeliciteerd andere aanstaande vaders!!
Bij mij slaan de zenuwen nu ECHT toe.....
mijn vrouw is over 2 dagen uitgerekend, en zij blijft er lekker kalm onder.(bikkel...) Maar na 9 jaar wachten (lees verhaal elders op dit forum) vind ik het nu wel welletjes.
De rollen beschuit en pakken blauwe muisjes staan al klaar dus....KOM MAAR OP JONGEN!!!!!
Ik wens jullie ook een supertijd toe , en geniet er lekker van...

Grtz.Berry

Quote Post
Nieuwe vader in spe - #14
door Josine op 03 jun 2009, 16:58
Josine

Succes met je zenuwen Berry! Een schrale troost: je kindje is er voor je het weet en vanaf dan gaat het alleen maar veel te hard! Veel geluk toegewenst alvast!

Anouck: nee hoor, je bent niet hormonaal, haha! Probeer ze bv te laten geven, tsss.

Quote Post
Nieuwe vader in spe - #15
door Richard op 09 apr 2010, 10:07
Richard

hoi
ik ben nu ook vader in spé, alhouwel ook, de meeste van de bovenstaande zijn nu al echt vader. maar ik ben wel net zo blij.
alle vaders (en moeders) gefeliciteerd.

en anouck, ja je was hormonaal maar daar was een rede voor en dus niet erg.

en mannen mogen ook best rusten, alle indrukken emoties en hulp die we bieden kosten ook erg veel energie, oké niet zoveel als zwanger zijn, bevallen en borstvoeding geven, maar vader worden is ook niet niks.

groetjes, richard, vader in spé (46 dagen na de bevruchting)

Pagina 1 van de 2
Je bent niet ingelogd en kunt dus geen berichten plaatsen!
Topaanbieding!
Stokke

Thoeris

Babyopkomst Producten

Online en gedrukt Dagboek

Beschrijf alle bijzondere momenten en emoties in je eigen zwangerschaps- dagboek. Je kunt het boek na afloop laten drukken. Een uniek boek om later aan je kind te geven.

Zwangerschapskalender

Alleen bij ons te koop: je eigen zwangerschapskalender. Met prachtige afbeeldingen en voor jou persoonlijk gemaakt.